Lördag

2011-10-29 09:01:54 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Idag ska jag kila iväg och shoppa med syrran och mamman. Ska se om vi kan hämta ut syrrans biljetter till "Breaking Dawn" som jag betalade med makens kort, man var tydligen tvungen att ha betalningsmedlet med sig. Vilket krångel det var med betalandet, Swedbank krånglade ju. Maken föreslog att de skulle se en bra film istället :D Jag föreslog att det var sabotage från Swedbanks sida, att de är "team Jacob" men det var ingen som nappade på den konspirationsteorin ;)


Nu ska jag höra mig för om damen ifråga är vaken och sen fixa frukost till maken som inte är det.


Vår pumpa, om man kisar lite syns det vilken lång "pjåp" den har på locket: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0