111030

2011-10-30 08:23:11 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Pojkarna spelar på varsin mobil och det börjar bli dags att göra sig iordning för skridskoskolan/konståkningen. Igår upptäcktes en lös tand och helt plötsligt känns vår lilla tjej så himla stor. Snart är det 6 år sedan vi var 17 år och nyblivna föräldrar, helt otroligt :)

Shoppandet igår är jag inte nöjd med. Vilket gäng trögisar jag fick med mig ;) Fy, så oshoppingintresserad har jag då aldrig sett min syster. Nåja, sina biljetter fick hon iallafall. Turligt nog eftersom maken svor att han inte tänker visa sig i närheten av de där biljetterna. Ska se om jag kan flörta mig till en lösning på shoppingproblemet från min kära make idag.

Nu ska jag väcka resten av familjen så vi kommer iväg i tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0