Puh!

2011-11-03 15:48:16 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Vilken dryg dag det har varit. Det har varit skrik och panik hela dagen och mitt huvud är alldeles tungt och jag har inte ens sneglat på min studielitteratur. Nu lyckades jag rota fram en adapter till kabeln till wii:t och det blev plötsligt märkligt tyst härnere ;) I spelar Pikmin och vad de andra gör vet jag inte och just nu tänker jag bara njuta av att de gör vad de gör lagom tyst för att inte vara bus och lagom högt för att inte ge mig huvudvärk.

Nu kommer I och menar att något "riktigt oväntat" hänt. Suck. Tydligen har hennes pikmins blivit mosade av en stor stenfigur. "Det luktar baaaajs" sjunger J nu. Åh, det var de 5 minuterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0