Veckan som gått

2011-01-21 15:06:28 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Ja, vad ska man säga... Dagisveckan har flytit på finfint, jätteskönt att J trivs bra nu.
"Gubbarna" har varit i köket och donat, vi hade ju översvämning från avloppet innan jul så de har skurit bort plastmatta och slipat betongen under. Om två veckor (ungefär) lägger de nytt golv. Ska bli otroligt skönt fast jag börjat vänja mig, när de hade skarvat laminatgolvet och slängt de skadade brädorna tyckte jag att det såg sååå fint ut, haha, med den där fula, skräpiga plastmattan.
Mer då... fick MVG på första EngC-uppgiften, J ramlade i förrgår och slog i näsan så han blödde näsblod, jag har fyndat kallingar på Kappahl till den blöjälskande unge herren i familjen. Plockade även på mig 4 bordslampor från Rusta för 29 kr/st. En till varje sovrum och en till köket sen när det är klart.
Har flera idéer för köket nu, det enda positiva med detta, att kunna börja på rent blad med inredningen i köket. Och att före-bilderna blir extra sunkiga vilket ger illusionen av att efter-bilderna är extra fräscha.
Japp... om man skulle börja lite smått med middagen kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0