Irriterad

2011-01-10 21:39:43 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Är trött, irriterad, ledsen och sönderstressad av skolan. Jag önskar jag bara kunde få börja med mina nya kurser i lugn och ro, slippa oroa mig för det gamla. Nåja, jag får väl se hur det blir. Imorgon är det dags för dagis, barnen är väl inte direkt pigga på det men förhoppningsvis blir det bättre när de kommer dit. Har sökt plats till A från mars då han fyller två så han får vara med mig på dagarna fram till dess, jag läser engelska c kommande 5 veckor och det är så roligt att det borde flyta på bra ändå. Måste se över vad lillpruppen redan har och vad han behöver inför dagis. Någonting kanske kan önskas till 2-årsdagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0