Det är onsdag. Inte tisdag.

2011-02-16 12:28:44 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Jag har skrev en bokrevision för engelskan imorse som resulterade i MVG så det blev MVG på hela kursen, yey! Nu har jag högsta betyg i alla engelskakurserna, I'm very proud :) Blev jätteglad när min lärare mailade mig 45 min! efter att jag skickade in uppgiften, trodde inte jag skulle få veta betyg idag.
Jag och A är ensamma hemma, vi har målat naglarna illande röda med HM's braiga nagellack. Just denna har A snott från syrran, och J, jag är ledsen men det ligger numera i den (ungefär) 1 meter djupa snön på baksidan. Förlåt <3 Du får ett nytt av mig om jag inte lyckas fiska upp det på något vis.

Bild från HM Shop Online.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0