Fin påsk

2011-04-26 07:35:55 | Kategori: Vardag | Kommentarer (0)

Vi har haft en finfin påsk. Det är skönt att ha släkten nära så man slipper åka mycket. Ingen stress vid högtiderna.

Långfredagen
var vi hos svärföräldrarna och påskafton hos mamma. På påskaftonskvällen satt jag och maken uppe och väntade på Doctor Who, trodde vi skulle få vänta lääänge men så blev det inte, tjoho!

Jag <3 River Song
, så jag är väldigt glad att det visst ska bli en River SäSong nu, höhö. Ok, jag har dragit den dåliga ordvitsen typ tre gånger nu, time to let go. Hon är min absoluta favorit dock, förutom Doktorn själv då, naturligtvis :)

Nu
har vi ju inte mycket kvar av Battlestar Galactica så frågan är vad man ska glo på sen då?


Tardis wallpaper, Doctor Who-theme ringsignal och Kim Possible kimmunikatorsignal :)
Saknar bara ett fint skydd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0